Strony

.

.

piątek, 4 maja 2012

Majowo

W nocy wróciliśmy z Wrocławia. Byliśmy tam ponad tydzień i dobrze nam było, że ahhh. Jak zwykle ciężko i smutno było się pakować. Smutno na tyle, że poważnie zaczęłam myśleć jak wdrożyć w życie plan powrotu do rodzinnego miasta.
A majówka? Jak to majówka - w gronie najbliższych, przy grillu, rozmowach do późna...ale też aktywnie. Pogoda się udała, także naładowaliśmy baterie, odpoczęliśmy i tylko ten smutek i żal pozostał...bo jakże cudnie byłoby dzisiaj po pracy dołączyć do tych, którzy od rana leżąc na trawie upajają się wrocławskim ciepłym słońcem...

p.s. M. zapomniał aparatu, także z tej cudownej wyprawy nie mamy ani jednego zdjęcia :(

10 komentarzy:

  1. są wspomnienia.
    też uwielbiam Wrocław.
    może kiedyś się tam przeniesiemy na stare śmieci męża...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem Kochana co czujesz! Trzymam kciuki i za mnie i za Ciebie co byśmy do Wro wróciły szybko! Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Trzymam kciuki też :)
      Ostatnio Warszawa mnie coraz bardziej "męczy"...a po takich weekendach jak ten w ogóle zaczynam się zastanawiać co tutaj robię

      Usuń
  3. Zazdroszczę majówki we Wrocławiu! A ten smutek i żal znam doskonale jednak cały czas mam nadzieję, że wrócimy do Wrocławia na stałe:) Tego i Wam życzę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak..byłoby cudnie. W czasie majówki byłam na naszych "starych śmieciach" czyli tam gdzie obie się wychowałyśmy. Ale tam się zmieniło...rety..normalnie przedmieścia jak na zachodzie :)

      Usuń
    2. Oj zmieniło się zmieniło:) Ja nie mogę tylko przeżyć tych bloków za ogrodem...na tych polach, gdzie kiedyś tak beztrosko biegałyśmy...

      Usuń
  4. aj... no

    Wrocław, to moje marzenie do zwiedzenia :)
    Ja od 36 lat tkwię w Krakowie i właśnie zastanawiam się nad Warszawą....ale Poczochrana nas mocno szkołą blokuje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawę odradzam..chociaż znam takich, którzy tylko tu czują się jak w domu.
      A Wrocław..cóż..trzeba zobaczyć..to jest tak zwany "must" jeżeli chodzi o miasta Polski. Także zapraszam!!

      Usuń
  5. Jeśli chcesz nadać swojemu tarasowi wyjątkowy charakter, to zerknij na ofertę mebli na taras dostępnych na stronie https://ogrodolandia.pl/meble-na-taras. Znajdziesz tam nowoczesne i eleganckie meble, które doskonale skomponują się z Twoją przestrzenią zewnętrzną. Przygotuj się na niesamowitą transformację swojego tarasu dzięki meblom z Ogrodolandia.

    OdpowiedzUsuń