Strony

.

.

wtorek, 19 czerwca 2012

Wakacje u Dziadków

Antoś pojechał na "wakacje" do Dziadków. Babcia przyleciała po Niego z Wrocławia i zabrała Go ze sobą spowrotem...pierwszy raz mój malutki (!!szesnastomiesięczny!!) Synek wyjeżdża beze mnie...nie na długo, bo w weekend już do Niego jedziemy. Mimo to decyzję o Jego wyjeździe ciężko było podjąć i zrobiłam to w zasadzie tylko dlatego, że zostałam przysłowiowo dociśnięta do muru :)
Myślę, że dla mnie tych kilka dni będzie dużo trudniejsze niż dla Antosia. Niczego Mu przecież nie zabraknie. Babcia zorganizuje Mu każdą minutę czasu, ugotuje najpyszniejsze obiadki, przygotuje najsmaczniejsze deserki..pewnie nawet nie zdąży zatęsknić...
A ja już nie mogę doczekać się weekendu!! Siedzę w domu i pochlipuję w ukyciu...

7 komentarzy:

  1. Oj....
    My też zostawiamy Olka u Dziadków, ale to w polowie lipca... i wtedy my- rodzice mamy wakacje :)
    Ale juz teraz zastanawiam się jak ja wytrzymam?! O Olka jestem spokojna, u Dzidków będzie miał jak w raju...ale ja bede bardzo tesknic...juz teraz to czuje...
    Trzymaj sie! Juz niedlugo weekend! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do weekendu już niedługo. szybko zleci.
    a Antoś u dziadków ma jak w niebie.
    sprowadziłaś mnie an ziemię, przecież taka chwila kiedyś nastąpi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze mu zrobi taka chwilowa rozłąka, tobie też.
    Odpoczniesz i nabierzesz nowych sił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłam duchowe wsparcie i słowa otuchy. Wykorzystajcie ten czas na maksa, a w weekend może się spotkamy co?

    OdpowiedzUsuń
  5. odpoczniesz, naładujesz się ... czasem przydaje się taka rozłąka nawet najkrótsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Antoś z pewnością nie zdąży zatęsknić!:) Jak my zostawiliśmy Chłopca na 3 dni u Dziadków śmię twierdzić, że nawet nie zauważył, że tak długo nas nie było:) Dla mnie najgorszy był pierwszy dzień, potem już troche wyluzowałam i starałam się cieszyć chwilami we dwoje:) Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem innowacyjnych huśtawek z baldachimem dostępnych na https://ogrodolandia.pl/hustawki-ogrodowe. Oferują one nie tylko cień w słoneczne dni, ale również dodają elegancji każdemu ogrodowi.

    OdpowiedzUsuń