Strony

.

.

niedziela, 4 sierpnia 2013

Wygraliśmy

Bardzo często biorę udział w różnych konkursach i candy. Choć tak na prawdę już jakiś czas temu straciłam wiarę, że kiedykolwiek cokolwiek wygram. Dlaczego? Otóż jeszcze do niedawna ze smutkiem stwierdzałam, że nigdy nie udało mi się nic wygrać. Do niedawna...
Pamiętacie konkurs Maple nad którym patronat miały Ewa i Olga z otymze.pl? Zgłosiliśmy się z naszym zdjęciem i wyobraźcie sobie, że nagroda trafiła w nasze ręce. Ach, zachwytom nie było końca. Cudownie jest wygrać coś po raz pierwszy. I warto było na ten pierwszy raz czekać. Olga, dziękuję!!!

z klocków budujemy głównie garaże..jak na razie :)

zdjęcie, które zgłosiliśmy w konkursie

4 komentarze:

  1. Gratulacje! Zdjęcie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ponadto, to zdjęcie., które wstawiłaś do notki pasuje do wakacyjnego konkursu - 4 nagrody od jury

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.367461663382864.1073741831.315185421943822&type=3

    OdpowiedzUsuń
  3. No gratuluję !!! A zdjęcie jest SUPER ! Wcale się nie dziwię, ze wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! a ja nawet nie wiedziałam, że to Wasze zdjęcie! :)))) po prostu było moim okiem najładniejsze! bawcie się dobrze klockami, jak i my się bawimy :) uściski!

    OdpowiedzUsuń