Strony

.

.

sobota, 16 marca 2013

Czekamy na wiosnę

Już była, już czułam jej zapach w powietrzu i już zaczęłam zmieniać garderobę z zimowej na wiosenną. Kilka dni później wyjechaliśmy z Warszawy i wraz z wyjazdem musieliśmy na nowo zaakceptować zimowy krajobraz.
Od półtora tygodnia jesteśmy z Antosiem we Wrocławiu. Sprawdzamy termometr codziennie, ale niestety - temperatury na zewnątrz są wciąż minusowe, śnieg leży w ogrodzie, a po krótkim spacerze czujemy się przemarznięci. Wiosno, gdzie jesteś?? Miałam nadzieję, że po długiej zimie spędzonej na wymyślaniu zajęć i atrakcji w domu ten tydzień będzie tym, spędzonym na placu zabaw, w ogrodzie, w parku. Wszystko to mamy we Wrocławiu w zasięgu ręki i do tego tęsknimy będąc w swoim warszawskim mieszkaniu. Z planów nici. Wracamy za dwa dni i dopuki wiosna na dobre nie zagości w przyrodzie, nie ruszamy się z domu :)

9 komentarzy:

  1. Ja też nie wychodzę póki ciepło nie będzie ;)
    Mam już serdecznie dość zimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie..choć z jednej strony lubię te pierwsze wiosenne dni i oczekiwanie na nie. Mam wrażenie, że choć nie jest wówczas bardzo ciepło, to docenia się każdy promień słońca. Później, jak wiosna zagości na dobre, człowiek wpada w pewnego rodzaju rutynę i już nie cieszy się tak bardzo promieniamy słońca i pąkami kwiatów na drzewach.

      Usuń
  2. No nie no muszę się wypowiedziec. A gdzie opowieśc o wycieczce w góry zabawy integracyjne, dzień kobiet z pokazami. Marynia ja tu czytam i czekam.

    Pozdrawiam
    Lukas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę kto na bloga zawitał :) Miło nam cię gościć JB w blogosferze :) Całusy

      Usuń
    2. Ja Wiem dziewczyny że to nie miejsce na te Wydarzenia i opisywanie tego co się wydarzy 25 marca w Łodzi ale muszę Was zmartwic bo potem zmieniam pseudonim i swój image na
      DB ... a jak to będzie wyglądac i kim będę dowiecie się po 5 maja

      Usuń
  3. My wychodzimy tylko jak slonce na dworze :)
    Dzis tak bylo i spacer sie udał :)
    Czekamy na wiosne! Wiosno! Pospiesz sie!
    Dj znac jak bedziecie nastepnym razem we Wroclawiu :) Moze chlopaki sie poznaja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby słońca było jak najwięcej.
      Pomysł spotkania bardzo dobry...nie udało się w Wawie, musi udać się we Wrocławiu :)

      Usuń
  4. tak jest my juz bardzo czekamy na wiosneeee
    cudowne lata to super tytul!!!!
    ladnie tu u Ciebie bardzo mi sie podoba. zapraszam i do nas bedzie nam bardzo milo jak zajrzysz a jeszcze bardziej jak poznamy twoja opinie na tematy o ktorych pisze :) pozdrawiam http://dzieciozmaganiamatki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Zajrzę do Was na pewno!!

      Usuń