Strony

.

.

poniedziałek, 16 lipca 2012

Już za parę dni, za dni parę...

Wraz z końcem lipca wybieramy się na wakacje...Zachwyceni zeszłorocznym pobytem na Helu, nie zastanawialiśmy się długo - domki na kempingu w Chałupach zarezerwowaliśmy już na początku roku. Dodam, że w ilości dwukrotnie większej od tej, rezerwowanej w zeszłe wakacje. Udało nam się bowiem namówić na wyjazd kilka dodatkowych rodzin..tak rodzin, bo jedzie nas w sumie tuzin dorosłych oraz dziewięcioro dzieci. Nawet nie wiecie jak się cieszę.
Dawno tak bardzo nie oczekiwałam wakacji...odliczam dni robocze, weekendy, planuję co zabiorę, co muszę kupić, piorę ręczniki, koce, ciepłe bluzy i stroje kąpielowe, sprawdzam prognozę pogody - a ta, jak na razie, nie zachwyca. Także trzymajcie kciuki, żeby słońce dopisało..bo choć pogodę na te dwa tygodnie zamówiłam już w styczniu, to mam lekkie obawy, że coś może stanąć na drodze i moje zamówienie nie zostanie zrealizowane :)
fot.: internet

13 komentarzy:

  1. Pozdrowienia z Chałup właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bawcie się dobrze.
    ps nigdy nie byłam w Chałupach. aż tak fajnie tam jest? dużo ludzi? bo mnie przerażają tłumy ludzi na plaży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w samych Chałupach nie siedzimy, ale na kempingu zaraz przed i tu ludzi malutko i jest pięknie!!!!!

      Usuń
    2. Dziękuję. Jeżeli chodzi o wybrzeże to Półwysep Helski jest na prawdę wyjątkowym miejscem..świetny mikroklimat, czyściutkie powietrze, las, piękna plaża..myślę, że bez róznicy jest czy będziesz w Chałupach, Jastarni czy Juracie - każda z miejscowości jest inna, wyjątkowa i każda czymś innym zachwyca...

      Usuń
    3. w pierwszej połowie sierpnia mąż ma urlop i myślimy o jakimś wyjeździe nad morze.
      ponoć noclegi i wolne miejsca są cały czas.
      na kemping to ja się nie nadaję ;P taka miastowa ze mnie. muszę mieć łazienkę i czyste łóżko :)

      Usuń
    4. My jedziemy na kemping ale do... domków: dwie sypialnie, łazienka, aneks kuchenny z małą jadalnią...kemping nie zawsze oznacza namiot :)..

      Usuń
  3. ahhh jak miło, pozazdrościć wam wakacji. ja w tym roku siedze w bloku! :( za to syn ma wakacje pełną parą

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego wypoczynku! szerokiej drogi i słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji Kittie, ekipę macie konkretnę więc zapewne i w niepogodę dacie radę!:) My również ruszamy końcem lipca ale w trochę innym kierunku:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. To udanego wypoczynku Wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak takie wyjady są super, dzieci mają swoje towarzytstwo mogą się wyszaleć no i dorośli równiez, gdybyscie kiedys szukali fajnego noclegu zapraszam na Kaszuby - www.villabezycer.pl, mega rodzinna atmosfera...
    pozdrowienia i udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń