Strony

.

.

niedziela, 8 maja 2011

Lubię...

Lubię podróże, uwielbiam kosztować regionalne potrawy, poznawać zwyczaje ludzi mieszkających w innych częściach świata.

Lubię upijać się szampanem, a dokładniej – winem musującym, bo prawdziwego szampana było mi dane wypić jak na razie tylko jedną lampkę.

Lubię jeść śniadanie w restauracji…generalnie lubię „śniadać”, ale śniadanie zjedzone np. na wrocławskim rynku to coś, co wprawia mnie w dobry nastrój na cały rozpoczynający się dzień.

Lubię mieć w domu porządek. Nie lubię sprzątać, ale uwielbiam jak wszystko jest na swoim miejscu. Dlatego sprzątam.

Lubię przyjmować i odwiedzać znajomych oraz przyjaciół. Lubię nocne rozmowy do późna, wspólne jedzenie posiłków…spędzanie czasu z miłymi i zabawnymi ludźmi.

Lubię wiosnę. Wiosenne słońce, powietrze, zapach. Czas, kiedy dzień zaczyna się wyraźnie wydłużać.

Lubię pierwsze w roku grillowanie wypadające zazwyczaj w czasie weekendu majowego. Weekend majowy też lubię.

Lubię wstać wcześnie i mieć długi dzień…ale lubię też spać..i tu mam problem, bo zawsze trudno znaleźć złoty środek.

Lubię spędzać czas z M. Lubię z nim rozmawiać, śmiać się, żartować, jeść, pić, spać, spacerować,…

Lubię tulipany, żonkile, lilie i storczyki.

Lubię jeżyki, lody o smaku jogurtowym, sernik i kit kata.

Lubię swoją pracę.

Lubię moment startu samolotu…tę chwilę gdy samolot odbija się od ziemi, a w brzuchu czuję motylki.

Lubię jak książka wciągnie mnie na tyle, że jestem w stanie odłożyć wszystko na później byle tylko dowiedzieć się co się stanie w następnym rozdziale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz