Strony

.

.

poniedziałek, 8 października 2012

Norwegia... (trochę spóźniona)

Pod koniec września polecieliśmy do Norwegii. Mieszka tam moja Kuzynka i Brat M. w związku z czym weekend spędziliśmy bardzo rodzinnie. Byliśmy trochę w Oslo i jego okolicach, a trochę na norweskiej farmie niedaleko Hamar. Oazie spokoju i relaksu. Czas minął szybko, zdecydowanie za szybko...i choć wymarzliśmy się trochę, to fajnie było odwiedzić Norwegię. Wiosną planujemy polecieć znowu..tym razem na dłużej, bo trzy dni to zdecydowanie za krótko, by nacieszyć się urokami tego kraju.

Kilka zdjęć sobotnich:
 


 


 I niedziela spędzona na farmie - przyznajcie, że miejsce urocze..











4 komentarze:

  1. :) Pewnie dla Antosia tam byl raj :) Tyle zwierzatek :)
    Marzy mi sie kiedys Skandynawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim marzeniem jest zwiedzić kiedyś Norwegię. pojechać tam i złapać tamtejszego klimatu. uwielbiam wnętrza urządzone s tylu skandynawskim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Norwegia mi się marzy, mojemu M. też :) może kiedyś się uda spełnić to marzenie, mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń